محدثه ساداتمحدثه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محدثه سادات

ماه رمضان سال 92

1392/5/29 18:35
نویسنده : مامان مريم
373 بازدید
اشتراک گذاری

محدثه عزیزم

ماه رمضان امسال هم در اوج گرمای تابستان یعنی از ١٩ تیر ماه شروع شد و تا ١٩ مرداد ادامه  داشت.  امسال خدا به مامان هم توفیق داد تا بتونه روزه هاش رو بگیره البته شما هم خیلی خانمی کردی و در طول روز خیلی کمتر شیر خوردی ، به قول باباطاهر شما هم روزه جی جی گرفته بودیلبخند چند شب اول موقع سحر با ما بیدار شدی و ما سر سفره سحر یه فرشته کوچولوی خشگل داشتیم فرشتهولی بعدش دیگه بیدار نمیشدی، نکته خیلی جالب که  اتفاق افتاد این بود که شبهای قدر پا به پای  من و بابا  بیدار موندی (البته به جز شب نوزدهم که ساعت ٣و ١٠ دقیقه خوابیدی)  هر وقت که توی تلویزیون مردم دست هاشون رو بالا میگرفتن تو هم دست های کوچولوی خشگلت رو بالا میگرفتی و دعا میکردی، تازه وقتی سحری میخوردیم و ما میخواستیم بخوابیم شما همچنان خوش و خرم برا خودت میچرخیدی و بازی میکردیوقت تمام

 عكس هاي محدثه سادات- mohadeseh1.niniweblog .com

تو هم مثل من و بابا کتاب دعا دست میگرفتی و مثلا جوشن کبیر میخوندی.بغل

 عكس هاي محدثه سادات- mohadeseh1.niniweblog .com

و دوست داشتی قرآن روی سرت بگذاری، البته شرمنده اخلاق ورزشیت مجبور بودیم به جای قرآن کتاب دعا بدیم دستت  دخترگلم. عكس هاي محدثه سادات- mohadeseh1.niniweblog .com

اینم یه عکس خشگل  از یه دختر خشگل

راستي يه چيز ديگه ،‌ از شب اول ماه رمضان يك ياكريم خشگل اومد توي بالكن لونه درست كرد، تخم گذاشت و روي تخم هاش نشست و شب نوزدهم دوتا بچه ياكريم كوچولو از تخم در اومدن، تا روز سوم شوال هم پرواز كردن ياد گرفتن و از پيش ما رفتن،‌ بهشون عادت كرده بوديم و وقتي رفتن دلمون گرفت، من و شما هرروز ميرفتيم از پشت شيشه نگاهشون ميكرديم،‌ اين هم عكس دو تا نيني كوچولو.

عكس هاي محدثه سادات- mohadeseh1.niniweblog .com

البته باید ببخشید چون این دوتا نینی به بهمراه مادرشون خیلی توی لونه شون کثیف کاری کرده بودن ، من مجبور شدم یه خورده دست به پاک کن ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
29 مرداد 92 21:16
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.