محدثه ساداتمحدثه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محدثه سادات

اخرين روزهاي سال 92 و محدثه سادات

1393/1/5 18:37
نویسنده : مامان مريم
566 بازدید
اشتراک گذاری

محدثه عزيزم

آخرين روزهاي سال 92 هم سپري شدند و الحمدلله براي ما بسيار خوب و شاد و پركار بودند. شما هم روزهاي خوب و سلامتي رو سپري كرديد.در قسمت «ادامه مطلب »سعي ميكنم يك سري از ويژگي هاي شما رو در پايان سال بنويسم تا هم براي من و هم براي شما به عنوان يك خاطره دوست داشتني باقي بمونه.

 

چند نكته در مورد شخص شخيص شما: اول اينكه حرف زدنت خيلي خوب شده تقريبا به يك طوطي سخنگو تبديل شدي كه هر كلمه اي رو كه ميشنوي سعي ميكني تكرار كني، خدا رو شكر يك نگراني ما از بين رفت.

- از اسفند ماه ديگه به طور كامل دستشويي ميري و ديگه احتياجي به پوشك نيست،‌حتي شبها هم اگه احتياج باشه از خواب بلند ميشي. البته لازم به ذكره كه چند ماهي من و بابا طاهر اسير بوديم از دست شما تا بالاخره شما كوتاه اومدي و تسليم شدي،‌دفعه آخر رفته بودي سبدهاي كابينت رو در آورده بودي و توي كابينت .... نگرانعصبانیگریهکلافه قيافه من و بابا طاهر دقيقا شكل اين شكلك ها شده بود.

- بسيار دختر مستقلي هستي و دوست داري كارهاي شخصيت رو خودت انجام بدي،‌ مثلا شلوار و كاله و كاپشن و ... رو خودت در مياري و ميپوشي، پوست ميوه هايي مثل پرتقال و ليمو و نارنگي رو خودت ميكني، همينطور پوست پسته رو، اگه حوصله داشته باشي غذات رو خودت ميخوري، يه تكيه كلام معروف داري « من من» ، تا من و بابا ميايم به چيزي دست بزنيم زود ميگي «من من» كلا توي همه كارها حضور فعال داري دختر گلم.

درمورد علايقت  بايد بگم توي خوردني ها به پسته و بستني و ماست علاقه شديدي داري،‌ توي كارتن ها باب اسفنجي رو دوست داري و رنگين كمون(پنگول)، بين بچه ها علاقه شديدي به ياسر داري،‌ در مورد پارك رفتن و تاب تاب عباسي هم احتياجي به گفتن نيست كه فكر ميكنم همه بچه هاي هم سن و سال شما همين طور هستند.

پسندها (1)

نظرات (1)

بهار
5 فروردین 93 18:48
دنیای کودکانه سنیا.