محدثه ساداتمحدثه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محدثه سادات

پایان دو سالگی به روایت سال قمری و ترک شیر خوردن

1392/8/5 10:48
نویسنده : مامان مريم
377 بازدید
اشتراک گذاری

محدثه عزیزم

به روایت سال قمری روز اول آبان مصادف با 16ذیحجه سالروز تولد شما بوده یعنی دقیقا دو روز مانده به عید غدیر، امسال هم با شروع ماه محرم تولد شما یعنی 22 آبان مصادف میشه با روز تاسوعا. در نتیجه من و بابا طاهر تصمیم گرفتیم تولد شما رو همون بعد از ظهر عید غدیر که مامانی و خاله اکرم اینا میان برگزار کنیم، همه تدارکمون رو هم دیده بودیم که متاسفانه حسین آقا فوت کرد. در نتیجه اگه خدا بخواد تولد شما موکول میشه به هفته بعد.

از طرفی تصمیم داشتم از بعد از عید غدیر شروع کنم شما رو از شیر بگیرم و این کار رو کردم، دقیقا از آخر پنج شنبه شب که از خونه مامانی اومدیم دیگه شیر خوردن رو برای شما تحریم کردیم، اول یه خورده گریه کردی ولی چون محمد رضا  اومده بود پیشت، سر گرم اون شدی، خلاصه الان که روز یک شنبه شده سه روزه که شیر نخوردی دختر گلم. ولی انصافا خیلی نجابت کردی، گاها می یای میگی «جی جی» ولی باز سرت رو گرم خوردن چیز دیگه ای میکنیم و مشغول میشی.

تصور من خیلی سخت تر از این بود فکر میکردم حتما دو سه شب اول رو تا صبح گریه می کنی ولی خوشبختانه فقط یکه دفعه حول و حوش ساعت 5 یا 6 بیدار میشی و یه خورده اعتراض میکنی و بعد از اینکه یه کم آب میخوری دوباره خوابت میبره.

خلاصه که دخترم این مرحله از زندگی من و شما هم به پایان رسید، خیلی خدا رو شکر میکنم که بهم سلامتی و توفیق داد تا تونستم این وظیفه در قبال شما رو به انتها برسونم. شما هم شکر خدا خوب غذا میخوری و در حال حاضر فقط وابستگی عاطفی شدیدی به جی جی داری که با این وجود تو این سه روزه خوب کنار اومدی.

به طور کلی همه جوره یه دختر خانم و دوست داشتنی هستی نفس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)